Penapis Air VILLAEM II,  4 Suhu Hanya Satu Di Dunia.



Atiqah sangat berbesar hati dan bersemangat tinggi hingga ke puncak untuk membantu keluarga di Malaysia termasuk Sabah & Sarawak untuk menikmati air yang bersih, sedap tekan tekan jer. Sememangnya berkualiti tinggi & sihat bersama Coway.



Sedapnya air sejuk Coway. ;)




DAH TAK SABAAAAR...NAK MINUM AIR COWAY?


Klik butang di bawah untuk PEMASANGAN SEGERA.



Coway di rumah Atiqah untuk mandikan anak. :)






TAK TAHU NAK PILIH?


Baiklah. Mari Atiqah bantu Tuan/Puan pilih model penapis air Coway yang bersesuaian.




Penapis Air Coway LUCY + Ais


Suhu : 3 Suhu air (Panas, Sejuk, Biasa) + Ais (1 kg)
Kapasiti Tangki : 7.9 Liter.
Jenis Tapisan : Reverse Osmosis (RO)
Belian : RM7400
Sewabeli : RM190 sebulan.



Anda suka minum minuman berais ? Penapis air Coway Lucy ini cantik kan ? Yang ada butik , stylish sangat ada sebuah penapis air Coway Lucy untuk kemudahan pelanggan melepaskan dahaga. Model penapis air ini dilengkapi dengan ciri-ciri jimat elektrik, iaitu ada SAVE MODE dan juga SLEEP MODE tau. Bagi yang ada anak-anak kecil yang suka main air di dapur, usah risau ya. Penapis air Coway Lucy ini juga ada fungsi CHILD-LOCK yang sangat selamat.





Penapis Air Coway INCEPTION


Suhu : 3 Suhu air (Panas, Sejuk, Biasa)
Kapasiti Tangki : 5.2 Liter.
Jenis Tapisan : Alkali & Mineral.
Belian : RM7,070
Sewabeli : RM184 sebulan.


Adakah anda peminat air minuman beralkali tinggi? Khas istimewa untuk anda menikmati air beralkali hanya dihujung jari pada bila-bila masa tanpa perlu beli air di dalam botol lagi. Air yang segar lagi berkualiti tinggi. Tambahan pula, penapis air Coway beralkali ini satu-satunya penapis air 'Hybrid' di Malaysia. Kelebihan penapis air beralkali ini berbanding penapis air jenama lain ialah pada kualiti air yang dihasilkan.Sememangnya air yang dihasilkan bersih dengan melalui sistem NanoFilteration sebelum di ionkan menjadi air beralkali bersuhu biasa dan sejuk yang pertama didunia. Kajian membuktikan air alkali lebih berkualiti dan tahan lama sifat pH nya apabila bersuhu sejuk. Selain dari menyediakan air beralkali  tinggi pH 8.5- pH 9 - pH 9.5, penapis air Coway Inception juga menyediakan kemudahan air bermineral 3 suhu untuk seisi keluarga. Seronokkan? 




Penapis Air Coway CORE


Suhu : 3 Suhu air (Panas, Sejuk, Biasa)
Kapasiti Tangki : 21.1 Liter.
Jenis Tapisan : Pure Water (Reverse Osmosis)
Belian : RM4,330
Sewabeli : RM132 sebulan.



Anda ada keluarga yang besar ? Nak kapasiti yang besar untuk pasang di pejabat/ kedai makan/ masjid/ Taska @ Tadika ? Ini dia penapis air Coway Core jawapannya. Dengan harga sewabeli yang murah sememangnya Core lebih berbaloi-baloi. Model penapis air Coway Core ini dilengkapi dengan ciri-ciri jimat elektrik, iaitu ada SAVE MODE dan juga SLEEP MODE tau. Bagi yang ada anak-anak kecil yang suka main air di dapur, usah risau ya. Penapis air Coway Core ini juga ada fungsi CHILD-LOCK yang sangat selamat. Bagi anda yang inginkan kekemasan dan tak mahu mengganggu ruang atas kabinet dapur anda, boleh letakkan Core ini disisi tepi. Nampak lebih hensem kan?




Penapis Air Coway PETIT


Suhu : 3 Suhu air (Panas, Sejuk, Biasa)
Kapasiti Tangki : 6.5 Liter.
Jenis Tapisan : Pure Water (Reverse Osmosis)
Belian : RM3,490
Sewabeli : RM113 sebulan.



Untuk penggemar gajet di dapur, penapis air Petit ini sangat sesuai dengan anda. Dengan reka bentuk yang canggih,berfungi sebagai one-touch button. Anda boleh buat air hands free tau. Jika anda berkeluarga kecil, model ini sangat sesuai untuk anda. Penapis air Coway Petit ini juga ada SLEEP MODE serta fungsi CHILD-LOCK yang sangat selamat.




Penapis Air Coway VILLAEM


Suhu : 4 Suhu air (Panas, Sejuk, Suam , Biasa)
Kapasiti Tangki : 11.3 Liter.
Jenis Tapisan : Pure Water (Reverse Osmosis)
Belian : RM3,900
Sewabeli : RM120 sebulan.



Penapis air Coway Villaem II ini paling laris dan sangat popular. Bukan sahaja mempunyai tangki yang besar, istimewanya Coway Villaem II ini ada 4 suhu air. Ada air sejuk, panas biasa dan suam. Sangat memudahkan ibu-ibu sediakan susu untuk anak. Tidak perlu susah payah campur air panas dan biasa. Jimat tenaga serta masa, kurang dari 3 minit susu anak siap tersedia. Selain itu juga, penapis air Coway Villaem ada MOOD LAMP.  Lampu ini akan menyala sendiri bila berada dalam keadaan gelap. Ini memudahkan anda untuk mengambil air di waktu malam tanpa perlu membiarkan lampu terpasang didapur. Lebih menyeronokkan MOOD LAMP ini menggunakan  mentol LED yang terang dengan penggunaan elektrik yang jimat. Dapur anda juga akan kelihatan lebih kemas dan nampak lebih luas dengan adanya penapis air Coway Villaem ini. Model penapis air ini dilengkapi dengan ciri-ciri jimat elektrik, iaitu ada SAVE MODE dan juga SLEEP MODE tau. Bagi yang ada anak-anak kecil yang suka main air di dapur, usah risau ya. Penapis air Coway Villaem ini juga ada fungsi CHILD-LOCK yang sangat selamat.




Penapis Air Coway HARRY


Suhu : 3 Suhu air (Panas, Sejuk, Biasa)
Kapasiti Tangki : 12 Liter.
Jenis Tapisan : Mineral Water
Belian : RM3,960
Sewabeli : RM123 sebulan.



Waaah! Si hitam manis yang menawan, pasti semua orang tertawan. Bagi yang mahukan reka bentuk yang lebih moden, mempunyai keluarga yang kurang dari 6 orang dan mempunyai ruang dapur yang agak terhad. Penapis air Coway Harry dilengkapi dengan ciri-ciri jimat elektrik, iaitu ada SAVE MODE dan juga SLEEP MODE tau. Bagi yang ada anak-anak kecil yang suka main air di dapur, usah risau ya. Penapis air Coway Harry ini juga ada fungsi CHILD-LOCK yang sangat selamat.








Penapis Air Coway KECIL


Suhu : 5 Suhu air (3 Jenis Air Panas, Sejuk, Suhu Bilik)
Kapasiti Tangki : 1.35 Liter dan direct flow
Jenis Tapisan : Mineral Water
Belian : RM 3,590
Sewabeli : RM115 sebulan.



Sesuai untuk keluarga kecil yang kurang dari 4 orang dan mempunyai ruang dapur yang agak terhad. Penapis air Coway Kecil ini direka untuk 'direct flow' air yang unlimited. Mempunyai 4 mode pilihan untuk jumlah isipadu air : 250ml, 500ml, 1000ml dan continuous. Bagi yang ada anak-anak kecil yang suka main air di dapur, usah risau ya. Penapis air Coway Kecil ini juga ada fungsi CHILD-LOCK yang sangat selamat.




Penapis Air Coway FERRY


Suhu : 1 Suhu air (Biasa)
Kapasiti Tangki : 3.5 Liter.
Jenis Tapisan : Pure Water (Reverse Osmosis)
Belian : RM2,400
Sewabeli : RM66 sebulan.


Mahu penapis air yang tidak menggunakan elektrik? Penapis air Coway Ferry jawapannya. Dengan reka bentuk yang menarik dan ringan ini sangat sesuai untuk anda yang berkeluarga kecil. Apalagi yang mempunyai ruang dapur yang terhad, penapis air Coway Ferry ini mudah untuk diuruskan dan diletakkan di mana-mana sahaja.




Penapis Air Coway OMBAK


Suhu : 50 Suhu variasi air (termasuk Panas, Sejuk, Biasa)
Kapasiti Tangki : 13.5 Liter.
Jenis Tapisan : Pure Water/Mineral Water
Belian : RM4,330
Sewabeli : RM140 sebulan



Direka khas menepati keperluan harian rakyat Malaysia. Mempunyai 50 tetapan air yang mana dapat memudahkan anda buat pilihan. Contohnya untuk sediakan air kopi, merebus telur dengan sempurna atau untuk memanaskan susu bayi mengikut tetapan yang diinginkan sehingga 90 darjah Celcius. Anda dah tak perlu mencampurkan air panas dan air sejuk secara manual lagi. 







Siap dapat semua ini secara PERCUMA. Yuhoo!




  1. PERCUMA Penghantaran.
  2. PERCUMA Pemasangan.
  3. PERCUMA Servis sanitasi setiap 2 bulan sepanjang 5 tahun tanpa caj tambahan.
  4. PERCUMA Check up setiap 2 bulan sepanjang 5 tahun tanpa caj tambahan.
  5. PERCUMA Penukaran filter mengikut jadual tamat tempoh sepanjang 5 tahun tanpa caj tambahan.
  6. PERCUMA Buka dan pasang semula setahun sekali (pindah tempat/rumah) tanpa caj tambahan.
  7. PERCUMA SEMUA alat ganti tulen sepanjang 5 tahun tanpa caj tambahan.
  8. PERCUMA Sokongan teknikal penuh sepanjang 5 tahun.
  9. 100% Jaminan penuh sepanjang 5 tahun.



KENAPA COWAY?




















Terbukti Coway Menjadi Pilihan Atiqah Dan Pilihan Ramai Pengguna.






Antara klien klien Atiqah yang berpuas hati dengan Coway.






Antara Pelanggan Atiqah Yang Jauh Dimata Dekat Dihati



















PENGHANTARAN & PEMASANGAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA




  • Atiqah adalah Ejen Top Sale Coway yang sah.
  • Atiqah memberikan servis yang Cepat, Mudah dan Cekap.
  • Consultation Percuma sepanjang masa.
  • Pengurusan order sehingga ke pintu rumah tanpa membebankan anda.
  • Menjimat masa dan tenaga anda untuk menempah produk coway.
  • Berpengalaman menguruskan order seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak.




 
 
Rekabentuk Oleh Servis Minisite Blogspot